3/30/16

TRAVEL VLOGS





Hvis der er noget jeg elsker, så er det virkelig at komme ud at rejse! Min rejsepartner (også kaldt min kæreste, haha) og jeg er minimum afsted en gang årligt, og i øjeblikket snakker vi om hvor vi skal hen til sommer. Efter vi har været ude at rejse en del gange sammen, har vi fundet frem til, at vi hovedsageligt er til aktivitetsrejser. Vi holder stadig af en god charter i ny og næ, men vil helst ud og opleve så meget som muligt. Derfor har vi også altid et spækket program når vi er afsted, og skal helst nå flere ting på én dag. Det er primært mig der sørger for planlægningen af rejser, hvilket passer mig mere end perfekt. Jeg elsker at søge rundt på forskellige forums og hjemmesider for at finde de helt rigtige steder! 

Når vi tager på lidt længere rejser, ender det næsten altid ud med en lille video, og to af dem kan i se ovenover! 

No comments:

Post a Comment