3/29/16

NEW IN: BY LASSEN KUBUS


Min far og jeg har opbygget lidt af en tradition, når jeg skal hjem for at besøge mine forældre i Hjørring. Vi skal nemlig stort set altid forbi vores begges favorit møbelhandler, nemlig Haungaard Møbler. Jeg køber oftest ting over nettet, men når skal gøre mig lidt større (og dyre) møbel køb, elsker jeg at tage derud, da man udover at få viden om møblerne, også kan se og mærke dem. Det er blandt andet også i den butik, jeg har købt begge mine Arne Jacobsen jubilæumsstole

Inden påske afholdte de en Instagram konkurrence, og så heldig som jeg nu er, vandt jeg en yderst fin gevinst; nemlig den overstående lysestage! Jeg havde faktisk i forvejen kigget lidt efter den ikoniske lysestagen, men i farven sort, som jeg normalt også ville foretrække. Dog er jeg i dette tilfælde så glad for, at jeg ikke selv måtte vælge! Lysestagen i sort ville drage meget opmærksomhed med de geometriske og markante former, hvor den hvide gør lysestagen mere anonym og tilbageholdende - hvilket står ret godt til de andre hvide overflader, som den står iblandt. Jeg er SÅ glad! 


No comments:

Post a Comment