3/15/16

HOME UPDATES

Jeg er gået fuldstændig boligamok, og har gjort mig ret mange boligkøb henover de seneste to uger. Blandt andet har jeg købt et vægskab fra IKEA, en fin keramikvase fra Søstrene Grene, stueplanter fra Billig Blomst, en Eames LCM lænestol samt et gulvtæppe fra Bolia. Alle købende er (ifølge mig selv..) ret så gode, og nogle af dem får derfor også et seperat indlæg. 

Dog er der lige to ting jeg vil anbefale: 1. hvis i bor i omegnen af Aarhus, så tag ud i Billig Blomst ude i Tilst! De har så mange fine planter, og de to overstående erhvervede jeg for henholdsvis 20,- og 40,- hvilket virkelig er et scoop i forhold til blomsterhandlerne i centrum. 2. Søstrene Grenes interiørkollektion er netop udkommet, og butikkerne er spækket med lækkert og billigt keramik. Den overstående vase købte jeg sølle for 40,-! 

No comments:

Post a Comment